Ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaatst en deze is nog steeds niet aangekomen.

 CanyonZone doet haar best om de klant op de hoogte te houden van de voortgang van hun bestelling. Zodra het pakket bij de transporteur is aangeboden, informeren we je als volgt. 

Hierbij bevestigen wij dat uw bestelling met referentienummer .......... vandaag door ons naar de vervoerder is verzonden om te verzenden naar:
                        Uw naam en adres
U ontvangt een aparte mail met tracelink.

Zie ook FAQ: Ik heb Track & Trace maar pakket nog niet ontvangen.

NB: Indien een pakket is aangekomen in het geadresseerde land dient rekening gehouden te worden met de tijd die de inklaring vraagt.

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de bestelling, mail ons dan direct op info@canyonzone.com, wij zorgen er dan voor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

FAQ overzicht: Ga terug

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2013 - 2021 CanyonZone | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel