Bestellen en levering

 Via CanyonZone.com webshop kan je eenvoudig producten bestellen.
 Na je bestelling kan je de levering volgen en kan je zien wanneer je de producten kunt verwachten.

CanyonZone levert wereldwijd uitgezonderd als de Nederlandse regering het niet toestaat in haar wet en regelgevning. Als dat van toepassing is stellen we dat bekend in de FAQ: Naar welke landen kan je leveren?

Bestelling plaatsen: 
Het plaatsen van je bestelling is snel en eenvoudig, volg de onderstaande stappen; 

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje 
- Zoek het artikel dat je wilt kopen en klik op de afbeelding 
- Vul bij ‘aantal’ de gewenste hoeveelheid in en kies indien mogelijk maat en kleur 
- Klik op 'bestellen' 
- Wil je verder winkelen? Geen probleem, klik op ‘ga verder met winkelen’. Het artikel blijft in jouw winkelwagen liggen. 

Stap 2: Bestelling controleren 
- Controleer of de bestelling klopt (artikel, aantal, kleur en maat) 
- Vul een eventuele kortingscode in bij ‘kortingscode’
- Als het afleveradres niet correct kan worden weergegeven, voer dan het juiste adres in bij Opmerkingen
   NB: Het is bekend dat de adressering in o.a. de Verenigde Staten anders wordt weergegeven dan in Nederland. Dit komt omdat het Nederlandse postbedrijf het "buitenlandse" adres altijd verandert in Europees formaat.
In Nederland wordt het huisnummer achter de straat en de postcode voor de plaatsnaam weergegeven.
Bij de ontvangstbevestiging van de order staan de gegevens daarom  (soms) op een andere wijze genoteerd dan je gewend bent. Maak je geen zorgen, je pakket wordt bij je thuis afgeleverd.
- Is alles naar wens? Klik dan op 'Doorgaan naar kassa'. 

Nadat een bestelling is gedaan en de kortingscode niet gebruikt is het niet mogelijk dat achteraf nog te doen / claimen.
-
 Indien de adresgegevens niet juist blijken te zijn en hierdoor de bestelling retour komt zijn de (nieuwe) verzendkosten voor de koper.

Stap 3: Betalen in afronden 
- Vul het factuuradres in, dit is tevens het afleveradres 
- Heb je een afwijkend afleveradres, klik dan het vinkje bij ‘verzenden naar hetzelfde adres’ uit en vul het juiste afleveradres in. Een afleverpunt bij jou in de buurt als je niet (altijd) thuis bent is hierbij mogelijk. In Nederland is een afleverpunt van PostNL een optie.
- Een telefoonnummer om op de verzendpapieren te vermelden om er zeker van te zijn dat de koerier altijd contact met u kan opnemen (is gewenst).
- Kies de wijze van verzending (ophalen of verzenden)
- Bepaal hoe je wilt betalen. Wanneer je begint in het afrekenmenu is het belangrijk om eerst te kiezen op welke manier je wilt betalen (pre-transfer, creditcard, PayPal) en daarna de rest in te vullen
- Alles ingevuld en alles naar wens? Klik dan op ‘plaats uw bestelling’ 
- Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling. Veel plezier met je product(en)! 

Bestelling wijzigen
Je kunt jou bestelling tot het moment van afhalen of verzenden kosteloos wijzigen of annuleren. Uitzondering hierop zijn speciaal voor jouw bestelde of geassembleerde producten. 
Als je wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze verkoopafdeling op 0031 (0)6-2023 7357. 

Bestelling volgen: 
Heb je een account bij CanyonZone dan kan je de status van jouw bestelling volgen. Zodra de bestelling is verzonden, kan je door middel van ‘track and trace’ de verzending volgen. 

Levertijden: 
Als je bestelt, kan je direct zien of het product op voorraad is of helaas niet. Indien een product op voorraad is, zal het product, na ontvangst van betaling, binnen 2 werkdagen worden verstuurd naar het door jouw aangegeven leveringsadres. Als je gekozen hebt voor de optie banktransfer of als je betaald via een buitenlandse betaalrekening, houd er dan rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat de betaling bij ons arriveert. Hierdoor kan de levering iets langer duren. Als je hebt aangegeven het product in de winkel te willen ophalen, zal het product de volgende dag in winkel voor je klaar liggen. Indien een product op het moment van je bestelling niet op voorraad is, zullen wij contact opnemen over de verwachte levertijd. Zodra het product weer op voorraad is, krijg je een melding dat het product naar jou verstuurd wordt of dat het product afgehaald kan worden in de winkel. 

Levering en moment van levering: 
Al onze producten (kleding, schoenen, uitrusting en accessoires) worden, in Benelux, verzonden via Post NL of andere vervoerder.
Alle bestelling met afmetingen beneden de 1.75m gaan via de normale pakket service. U ontvangt een 'track and trace' van Post NL
We verzenden wereldwijd en maken daarbij gebruik van de meest geschikte vervoerder. Er dient daarbij rekening gehouden te worden met de transittijd in werkdagen. We maken zo veel mogelijk gebruik van Track & Trace. Tegen meerkosten kan er verzonden worden op basis van Expres-service.
Geef een afleverpunt op bij jou in de buurt als je niet (altijd) thuis bent. In Nederland is een afleverpunt van PostNL een optie
Voor de verzendkosten zie: Verzenden en afhalen
NB: Indien een pakket is aangekomen in het geadresseerde land dient rekening gehouden te worden met de tijd die de inklaring vraagt.
Indien er problemen optreden (vertraging / vermissing) of het lang(er) duurt dat het pakket na het vrijgeven door de douane wordt afgeleverd informeer dan bij de verzender. Mocht dat geen resultaat opleveren dient er "direct" contact met Canyonzone opgenomen te worden via info@canyonzone.com of telefonisch.  NB niet via meldigen als Messenger, Instagram, Facebook of Whatsapp.

Afhalen in de winkel kan natuurlijk ook altijd! 

CanyonZone gaat graag zuinig om met het milieu en de natuur. Daarom hergebruiken wij veel verpakkingsmateriaal. Hierdoor is het mogelijk dat de afbeelding/productnaam op de verpakking niet overeenkomt met de bestelling en de inhoud.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2013 - 2024 CanyonZone | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel